Zoekmachine Optimalisatie

Zorg dat je gevonden wordt.

Zoekmachine Optimalisatie of Search Engine Optimalization (SEO)

Of nog beter, in gewone mensentaal: een website zo hoog mogelijk in de zoekopdrachtenlijst van Google, Bing, Yahoo e.d. krijgen. Dit is blijkbaar niet zo’n eenvoudige opdracht. Gewoon een website online zetten is al lang niet meer voldoende om gevonden te worden. Niet gevonden worden = geen bezoekers = geen leads = geen verkoop. Verschillende factoren in zoekmachine optimalisatie bepalen de vindbaarheid van een website: inhoud, tekst, de SEO van de CMS (de ruggengraat van een website), linkbuilding, enzovoort. Google’s algorithms “Google Panda” en “Google Penguin” zijn hier verantwoordelijk voor.

De Webdeler analyseert uw website en stuurt bij. Zoekmachine Optimalisatie of SEO is een continu proces en dient regelmatig bijgestuurd te worden. Welke zoektermen zijn populair? Welke pagina’s worden te weinig bezocht? Welke content moeten we aanpassen? Zijn er navigatieaanpassingen nodig? Moeten de teksten herschreven worden? De Webdeler monitort via Google Analytics, maakt de rapporten en past uw website aan.

Een eerste plaats in Google beloven is niet vanzelfsprekend, dat kan trouwens niemand garanderen. Maar door de juiste analyse zorgt De Webdeler wel voor het behalen van de doelstellingen met een strakke blik op de ROI.

ANALYSEREN > INTERPRETEREN > OPTIMALISATIE