Online Advertising

Trek de aandacht en maak klanten.

Google Adwords

Je kent ze wel: de advertenties die altijd bovenaan of opzij van de zoekresultaten in Google staan te pronken. Ook u kan daar staan! Dit is Search Engine Advertising (SEA) of Google Adwords. Tegen betaling kom je boven of naast de natuurlijke zoekresultaten te staan.

De advertentie wordt vertoond als een zoekmachinegebruiker een aan de advertentie gekoppeld woord of woordgroep intypt. Je betaald uiteraard enkel als er ook daadwerkelijk op je advertentie geklikt wordt. De Webdeler maakt de advertentie of campagne aan en zorgt er voor dat ze in Google verschijnt, doet de opvolging en vooral: meet de resultaten. Retargeting (of remarketing) en affiliate marketing horen uiteraard bij het adverteren met Google Adwords.

Een stapje verder gaan? Probeer YouTube Advertising eens.

Wist je dat YouTube naast Google de meeste gebruikte zoekrobot in België is? Met video’s kun je dus ook hier heel wat leads gaan genereren. En het leuke eraan is, dat je ook hier enkel betaald als er ook daadwerkelijk op je advertentie geklikt wordt. De Webdeler heeft heel wat ervaring in het produceren van opvallende video’s en het implementeren in een online advertising campagne op YouTube.

 

Facebook Advertising

Algemeen genomen, worden de Facebook advertenties als hinderlijk ondervonden bij de Facebook-gebruikers. Echter, de resultaten spreken de inefficiëntie van deze advertenties tegen. Facebook advertenties verhogen wel degelijk de vindbaarheid op Facebook én resulteert in een hogere “Vind ik leuk” rate voor je Facebook pagina. Want 1 ding is duidelijk: een Facebook pagina zonder voldoende “Vind ik leuks” brengt niets op. Geen engagement, geen leads en zeker geen conversies. De Webdeler zal jouw doelgroep(en) targetten en het maximum bereik op Facebook nastreven. Uiteraard zijn de Facebook Advertising mogelijkheden veelzijdig en kan er ook gelinkt worden naar je website of landingspage.

Facebook Ads

LinkedIn Ads en Twitter Advertising

Naast de meestgekende online advertising mogelijkheden als Google Adwords en Facebook Ads, zijn er ook mogelijkheden om te adverteren op LinkedIn en Twitter. Ook hier zijn de mogelijkheden te vergelijken met Google Adwords en Facebook Ads. De Webdeler neemt graag deze platformen onder zijn vleugels om ook daar nauwkeurig aan de slag te gaan.

LinkedInAds-TwitterAds

iAd, Mobile advertising van Apple

Sinds kort is het in België ook mogelijk om gebruik te maken van Apple’s iAd. iAd’s zijn banners die verschijnen in de app’s die op iPhone, iPad werken. De Webdeler heeft ondertussen al het nodige onderzoek rond het opzetten en targetten van iAd advertenties gedaan en staat volledig klaar om ook uw product los te laten op de Apple devices!

iAd