Content Marketing

Relevante content creëren voor je klanten

Welke content waar en wanneer?

Elk social media platform vraagt zo z’n eigen aanpak. Op Facebook werkt video fantastisch en genereert het heel wat engagement. Maar wat zetten we dan op Twitter of op Instagram? Of zelfs maar gewoon op je eigen website? De Webdeler maakt een editoriale planning op, maakt de nodige en juiste content aan (video, foto’s, tekst,…) en plant alles netjes in zodat elk bericht op het juiste moment op het juiste social media platform terecht komt. Inspelen op de actualiteit? Geen probleem, De Webdeler doet niets liever!

Let’s go VIRAL!

 

De juiste afbeelding

Er kan niet zomaar eender welke afbeelding bij een post geplaatst worden. In de eerste plaats moet de content iets teweeg brengen bij uw klanten en moet de content relevant zijn. De juiste beeldkeuze moet er dus voor zorgen dat iemand een actie onderneemt: liken, delen, een reactie geven. storytelling. Engagement creëren, leads maken en conversies genereren, daar draait het om. De Webdeler selecteert de juiste afbeeldingen, past ze aan en maakt ze klaar voor online publicatie. Alles in functie van wat uw klant wil zien.

Videomarketing

Iedereen is het er over eens: beelden zeggen meer dan 1000 woorden. Maar bewegende beelden zeggen nog zoveel meer! Het is een feit dat video marketing een heel efficiënte manier van marketing en communiceren is. Op Facebook behaalt een video tot 25% meer engagement dan gewone tekst! De Creative Chief van Facebook is duidelijk: we’re just beginning!

Copywriting - Schrijven voor het web

Schrijven voor het web vraagt een hele andere tone-of-voice dan schrijven voor bijvoorbeeld een folder of brochure. Op het web moet het kort, krachtig en duidelijk zijn. Teksten moeten met de juiste feeling web-proof gemaakt zijn.

Copywriting